Kärleksweekend - varje weekend på GH4


I onsdags kväll åkte jag nämligen till Lund för att spendera en
långweekend med Per.

I fredags efter att Per gått i skolan tog vi tåget till Malmö, 10 minuter tog det
bara. Värt! Vi stillade våra shoppingsug lite, åt lunch och glass.
När vi kom hem vid 7-tiden lagade vi lasagne för första gången. Den blev
god och vi blev nöjda. Sen gick vi iväg på lite fest.


På lördagkvällen hjälpte vi Fredrik och Ia med att förbereda inför
söndagsmiddagen. Vi gjorde rabarberpaj och fixade grillspätt.
När det var klart grillade och åt vi själva uppe på Penthouse. Därefter gick
vi ner till Ia och Fredrik, lyssnade på musik och förfestade.

Då fick vi ett väldigt fint samtal. Relle som för kvällen var Hitler kunde fixa
så att vi (framförallt jag) kunde gå på sydskånska nationen och se
Sugarplum Fairy. Då blev vi glada och sprang iväg.

Konserten var riktigt jävla bra. Jag fick höra alla låtar som jag tycker om.
Det var litet, nära och svettigt.
När jag tänker efter så gillar jag dom faktiskt jättemycket. Jag har inte riktigt velat erkänna det för mig själv för jag
har tänkt att dom är lite löjliga. Men nej, nu tänker jag sluta tänka så för dom är bra.
Punkt slut.

Här har ni gossarna:




 

Kommentarer
Postat av: Per Berthsson

...fast det var en bättre weekend än en vanlig GH4 weekend :)

2009-04-20 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0