kanongott

Igår bjöd jag hem Amanda, Sofie, Mika och Hanna på middag.

Samtal från Amanda:
-Vi ska laga maten tillsammans och så?
-Nej Amanda, det är bara hemma hos dig som gästerna får laga maten.

Det kan i och för sig vara ganska kul att laga maten tillsammans. Men i somras när vi var bjuda på "fabulous dinner"
hos Amanda åt vi nudlar. Och vi fick tillaga det själva.

Det var lite försenad födelsedagsmiddag så jag fick finfina presenter också!
Av Sofie fick jag rosa wayfares och ett hårband. Av Hanna fick jag öronhängen, ansiktsmasker, nagellack,
nagelfil och choklad. Tjejigt tyckte Hanna!


Det här känns väldigt mycket familjefoto.


Och av Mika fick jag en jättefin tavla med massa kort. "Familjen annorlunda", som är vårt favoritprogram också.


Lagade mat mest hela dagen. Till varmrätt var det mangokyckling och ris!


"ooooh", "åååååh", "näää vad gott" "mmmm"


Det var "kanongott". Middagen fick godkänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0