ibland blir jag sugen på att flytta hemifrån


Ofta när jag går på stan eller kollar i möbelaffärer så hittar jag massa grejer som jag vill ha i min lägenhet när jag flyttar hemifrån. Är det den vuxna Matilda i mig eller är det bara det att jag är intresserad av inredning? Bara tanken av att få inreda en egen lite lägenhet kan få mig att faktiskt längta tills dagen det är dags. Jag kan se bilder i mitt huvud hur den kommer se ut. Jag vill ha nya stilrena saker blandat med lite gamla fina grejer. Kanske någon fin blommig tapet som ser lite gammaldags ut, resten av väggarna ska vara vita. Jag vill inreda den i fina färger blandat med svarta detaljer. Men det här kan nog ändras. Än så länge trivs jag bra hemma och har tänkt stanna här ett par år till.
Men några av dom här sakerna hoppas jag flyttar hem hit innan det är dags att flytta! Kanska ska jag sy något av tyget när det kommer hem på IKEA.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag ser en människa med mycket smak på alla kategorier, inte dumt. Och den blåmönstrade porslinen gillar jag mycket.



Japp, Fel på hjäran hörde jag på Popcirkus, bra program för övrigt!



Misstänker Kalmar, kände igen några ansikten i bloggen. Kul!

2009-02-04 @ 22:23:07
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: cecilia

söttttt.



ja han spelade den och en ny låt som var typ en mening i hela låten. jättekonstigt var det. men bra att dansa till! haha

2009-02-05 @ 07:11:17
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0