prinsessor


När jag fyllde 5 fick jag en prinsessklänning i födelsedagspresent.
Klänningen var som en liten dröm och jag kände mig så himla fin!
Den är sydd i en syverkstad som finns bredvid mammas jobb. Idag åkte
jag dit för att själv sy mig en klänning.


Det har inte blivit en klänning riktigt än, men av de här tygen ska det
tillslut bli en fin balklänning hoppas jag. Dock inte riktigt i stil med min
gamla prinsessklänning.
Klänningen ska jag ha på mig på en fest i Lund som heter  "finnfesten"
som jag ska gå på tillsammans med Per i mars.




Dom hade fortfarande massa fina klänningar men nu är jag för stor för
att kunna bära en sån här liten bakelse.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Matte! Jag och Emma väntar på något! Jag tror att du vet vad det är...

2009-02-19 @ 00:42:02
Postat av: Emma

AMEN BILDJÄVEL PÅ OSS!!!!!! OCH BERÄTTA ATT DU UMGICKS MED OSS! ELLER SKÄMS DU??!?!??!? VA? VA? VA VA? VA? VA?!?!?!?!?!?=((((((((

2009-02-19 @ 15:57:08
Postat av: Agnes

Om du inte visste vet du nu.

2009-02-20 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0