VA har monki öppnat i Kalmar?

Nä det kan inte vara så många tjejer i Kalmar som missat detta.
Jag köpte det här och det lär det ju vara några till som gör, aja.
Sen köpte jag en tröja på second hand som jag ska sy om lite också.
Nu är klockan snart tre och det skulle vara väldigt skönt att stanna hemma i eftermiddag. Men jag har bara haft ett hål på över 3 timmar. Hålet var i och för sig ganska bra. Jag åt en god lunch med mamma på stan och köpte det här. 
Nu måste jag nu cykla tillbaka till skolan för att ha idrott. Kul.

Fjärilar: försök i att liva upp bilden lite...

Kommentarer
Postat av: cajsa lisa Segermyhr

wtf? när öppnade dom? gillade tishan mktmkt:)

2009-02-26 @ 17:28:43
URL: http://lisseli.blogg.se/
Postat av: Matilda

dom öppnade igår :) där only låg innan

2009-02-26 @ 18:32:38
URL: http://matildasalldelesegna.blogg
Postat av: Anonym

ahaa. nice, dit ska jag gå:)

2009-02-26 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0