Sista dagen på jullovet

Ångest. Imorgon börjar skolan. Jag kunde inte bestämma mig imorse. Skulle jag njuta av att kunna sova hur länge jag ville sista dagen på jullovet eller skulle jag gå upp och ta vara på dagen. Om jag sover för länge sover jag bort halva dagen känns det som, det brukar jag i och för sig oftast skita i om jag gör. Idag gick jag i alla fall upp vid 11, helt okej. Gick in och kollade rockpartys hemsida. Jag fick inte direkt någon "wow-upplevelse" av vad rockparty hade släppt. Takida och Frida Hyvönen. Jag kan inte lyssna på Takida. Curly Sue, jag byter radiokanal i bilen på 1 sekund, jag fattar inte grejen. Jag har inte längre några höga förhoppningar om vad rockparty kommer släppa. Biljetten är redan köpt och om ungefär ett halvår är jag där. Jag kan i alla fall lyssna på Markus Krunegård, Anna Ternheim och Regina Spektor. Och att Fanny är med mig kommer gör allt så mycket roligare!




Festivallivet är nog det bästa livet

Kommentarer
Postat av: fanny

kolla här, en blogg! :)



Ja du Matte, dem har fan inte mycket att skryta med dom där grabbarna på rockparty men vi får väl öla slnder festivalen... vad gör man inte...

2009-01-12 @ 14:44:49
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0