winnerbäck

Ikväll har jag kollat på en dokumentär om Winnerbäck som visades på SVT. Fast att jag knappt lyssnar på honom längre blir jag liksom sugen på att stå där i publiken. Man fick se några tjejer som gick på varenda konsert under förra sommarens turné. Dom sprang från insläppet fram till scenen så dom blev alldeles anfådda, där längst fram stod dom och tog posebilder på sig själva. Det kändes överdrivet. Men att stå där mitt i publiken och sjunga med lite är ganska härligt ändå.

På Hultsfred i sommar lär det bli fjärde gången jag ser honom, kanske femte och sjätte också. Om jag så ska gå själv så kommer jag gå dit. Mina vänner är inte så pepp på Winnerbäck tror jag, men hey Fanny, vi kan ju gå tillsammans om du ändå skulle kasta tomater...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0