förra fredagen

Ja då fyllde jag 18 och så här såg det ut!


Kvällen började hemma hos mig

Det var dubbelt födelsedagsfirande för Ellinor fyllde också år!
Öl med sugrör, njaaa




Jag skulle nog säga att dom dansar

Förfesten blev väldigt rolig men vi ville ju åka vidare


Här efter Vallen tar bilderna slut. I alla fall på mig. Sofie var ganska duktig
på att hamna på Palace vimmelbilder.
Min kamera fick vila i väskan för där inne hade jag bättre saker för mig!

Det blev verkligen en lyckad första-gå ut-lagligt-kväll för mig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

mkt rolig kväll!

2009-03-05 @ 23:28:47
Postat av: Sigrid

haha jaa, du missade verkligen en hel del! näe jag hörde inte var håkan sa, bara att han muttrade tjurigt typ..



ÅÅh tack:D får se vad jag gör av den.

2009-03-06 @ 20:43:16
URL: http://lisseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0