kiss me where your eye won't meet me

Jag lyssnar på Franz Ferdinand och funderar på vad jag ska göra.
Kanske skulle jag ta och göra något vettigt för det har jag inte gjort idag. Slutade skolan vid 09.40 kan man säga (hade idrott vid 3). Lagade en lyxig lunch till mig själv som bestod av kyckling, potatisgratäng och bearnaisesås. Sen började jag tillverka ett mönster till en klänning som funnits i mitt huvud ganska länge. Det har aldrig blivit av att jag börjat, men nu ska den bli till på riktigt! Bara jag får tid att sy.
Om några timmar står dans på schemat. Det vettiga får nog bli att läsa fysik. Och städa. Hejdå.




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Neej jag vet! Hatar den!!!



Hoppas du får tid att sy snart förresten, alltid lika kul att se vad som kommer fram. Som din ASSNYGGA balklänning!:D

2009-03-26 @ 23:11:15
URL: http://lisseli.blogg.se/
Postat av: fanny

Horig bild på mina ben du har hittat... haha!

2009-04-02 @ 22:46:42
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0