Valborg i Lund

För sisodär 1 1/2 vecka sen var det ju Valborg. Då befann jag mig i Lund hos Per.
Nu har han precis åkt här ifrån för det här helgen.
Jag lyssnar på Jens Lekman och tänker visa lite bilder från festligheterna.
Vi var på en himla massa olika ställen under dagen, ni ska få se lite.



Det började med champagnefrukost i statsparken

Alla lunds studenter samlades



Fredrik, Ia och Andrew

Fredrik och Johan

Sen var det dags för gårdsfest på lunds nation

Pannbandet spelade



Jag och Per gick bort till Johan på malmös nation och hängde lite
på taket, trevligt!



Efter grillbuffé på nationen gick vi på förfest. Eller det kan man kanske inte
kalla det eftersom det var fest hela dagen. Aja, fest för dom som hjälp till
under dagen på gårdsfesten.


Sen gick vi hem till Fredrik och Ia, lyssnade på musik och sådär.



Senare träffade vi CJ, Kristian Antilla lyssnande kille som Per känner.
Vi lyssnade på bra musik hos Per och sen gick vi ner på Playground
(klubb på lunds nation) och dansade lite innan vi gick hem.

Väldigt bra Valborg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0