fuck you fastan, here comes påskfrossan


Har haft fullt upp med att bära möbler och äta påskgodis hela helgen lång. I torsdags åkte jag till Lund med Pers mamma för att min karl skulle få leva ett mer värdigt studentliv. Från ett rum på 16 kvadrat (med tillhörande äckligt korridorskök) till en lägenhet på 46 kvadrat. Rena lyxen nu alltså. Upp på fjärde våningen utan hiss var en kraftansträngning och jag ångrade vissa stunder att jag inte låg hemma. Det som förgyllde vistelsen i Lund var god mat, glass, sömn och så fick jag faktiskt shoppa lite. En svart långklänning som jag invigde direkt när vi kom hem på pappas 50-årskalas igår. Dessutom hade påskharen varit hos oss och gömt ett påskägg. Ägget låg under kudden, en klassiker så att säga. Ja så nu har jag ätit godis mest hela tiden.

Det är sån lyx att få hårmassage under tiden som man bloggar. Håret blev jättetovigt så nu får jag även håret kammat och stylat av min man! Han har då talang han. Hej då, nu måste jag njuta av att bli pillad i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0