jag spänner blicken i dig som en svulten gam


Imorgon ska vi visa upp våra projektarbeten för ettorna och tvåorna. Jag ska ha på mig min spetsklänning samtidigt som jag ska visa upp mina andra klänningar och kläder som jag har sytt. Till detta tänker jag bjuda på små gulliga muffins (dock inte så fina som på bilden). Eftersom det inte finns någon anledning över huvud taget att fjäska så har jag nog mest gjort för att vara snäll tror jag.

Och förresten...
Rubriken kommer ifrån Kristian Anttilas nya singel "världens snuskigast man". Har blivit lite beroende. Ja så om det skulle finnas någon mer som gillar honom så tycker jag ni kan lyssna här

Kommentarer
Postat av: Sofie

muuums, jag kommer till ditt bord imorgon och ber snällt om en muffins ;) och spanar givetvis in dina kläder!

2010-04-26 @ 22:28:32
Postat av: Emma

Lycka till Matilda!!!!

2010-04-27 @ 12:14:39
URL: http://wastanfors.blogspot.com
Postat av: Karin på ellas Inspiration

Hej!



Idag visar jag äntligen hur du kan göra ett eget kakfat...



Mvh



Karin



Ps. Missa inte tävlingen "Loppisboken" hos mig.. Ds.

2010-04-27 @ 12:38:46
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0