-20 cm


Fick ett ryck och ville ha kort hår. Det ville jag ha nu på direkten och kunde inte vänta många dagar. Hade tur och fick en tid i tisdags innan jobbet. Efter att min frisör klippt av mig håret bak i nacken ville jag knappt se, i vilket fall tog vi ytterligare lite till. Här skulle det inte mesas. När det var klart kunde jag inte ljuga och säga att det var fint, för jag visste inte om jag tyckte det var fint. Det var konsigt, och först nu, ett par dagar efter börjar jag vänja mig. Mamma tycker jag var häftigare innan, kanske för att jag nu har samma frisyr som hon hade när hon var 10.

Kommentarer
Postat av: julia.

re: hej! jag förklarade det här förra gången jag nämnde bildbanken och det var många som hade problem att hitta dit och det går inte att länka direkt heller. kika här:



http://julia.blogg.se/2010/june/summer.html



det står på engelska men jag hoppas att det är ok ändå. om du inte hittar det är det bara att fråga igen så skall jag guida dig.

2010-08-20 @ 10:28:59
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: amanda

Snyggt!!

2010-08-20 @ 19:37:27
Postat av: Christina

Matilda du är mycket "häftigar" än mamma Lotta var när hon var 10 år. Men hon är lite söt i allafall. Muffinsen var mycket goda!

2010-08-21 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0