imorgon är det den 27 februari


Alltså min, Ellinors och Anjas mammas födelsedag!
Just 19 känns inte som någon jättespännande ålder, men det låter ganska gammalt i alla fall. I år spelar det inte så stor roll när man fyllder år, men förra året och det kommande är jag glad att mamma och pappa såg till att jag kom tidigt på året! Har inte gått och längtat efter den här dagen i flera månader precis. Men lite spännande är det faktiskt. Har dock inte skymtat några paket, kanske för att jag mest kommer få pengar till en ny dator. Men några små saker kommer jag nog få. I och för sig hittade jag något som troligen var brorsans paket av en slump uppe i en låda, i bara en påse. Men jag höll mig med nöd och näppe. Lite spännande ska det väl ändå vara att fylla år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0