Matilda Nilsson är bitter

Ja ungefär så hade väl min status på facebook sett ut om jag hade hållit på att skriva statusuppdateringar hela tiden, vilket jag inte gör (inget fel med det dock, förutom när det kommer till saker i stil med "varför gör du såhär mot mig?", och "idag när jag vaknade åkte jag först in till stan med kajsa och lina och sen fikade vi och jag köpte en jättesnygg klänning som jag ska ha på mig ikväll. Nu ska jag duscha och sen hem till olivia och förfesta med tjejerna och sen ska vi till kalle och........" OKEJ det räcker.) Tillbaka till mig. Den här veckan skulle innehålla två fester och jag var feststugen. MEN.
Igår kväll fick jag reda på att miljökunskapsprovet som vi skulle ha haft idag är flyttat till imorgon (fredag). Detta hade eleverna på jenny gjort när vi på kagg hade idrottsdag. Bara för att dom är tråkiga och inte vill festa ska väl inte vi behöva drabbas av det! Jo det skulle vi tydligen. Fest och prov är ingen bra kombination. Dessutom blir det ingen fest som var planerad på lördag. 2 fester blev 0 fester. Jag är bitter.

Foto Hedi Slimane


Kommentarer
Postat av: sarah

fast vi kan ju inte hjälpa att sven har lika mycket framförhållning som en kratta och struntade i att skicka mail:P dock var det taskigt att bestämma utan er.

2010-02-11 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0