Midsommar 2010

Vaknade upp i en husvagn vid blekingska gränsen tillsammans med Per. Vid en tomt precis intill havet avnjöt vi en frukost tillsammans med 25 vänner och bekanta till Pers familj. Dagen bestod sedan av sill och potatis (-sillen), jordgubbstårta, båtåkning, midsommarstång och hängmatta. På eftermiddagen körde vi hem och jag spenderade kvällen hemma hos Amanda med Fanny, Frida och Ajje. För en gångs skull blåste det inte på Varvsholmen och vi hade det riktigt skönt ute på balkongen. Senare på kvällen kom Sofie, och lite senare igen David, Jakob och Johan. Natten avslutades med en cykeltur hem till Stensö med Frida och David.

Min bästa studentepresent fick jag av min kära mor och far, en systemkamera! Nu kommer jag minnas mitt liv lite bättre, och lite finare. Hemma hos Amanda såg det ut såhär.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0