picknickmys

Livet känns lite extra härligt nu. Det pirrar nästan till lite i magen när jag tänker på de kommande veckorna. Först bal nu på söndag och sen studenten den 16e. Nu måste vi bara passa på att njuta av "den sista tiden". Därför styrde jag, Amanda och Sofie upp lite picknick vid slottet tillsammans med Sonja och Frida. Jag bakade bagels som senare fick mozzarella, luftorkad skinka, tomter och sallad som pålägg. Sofie bakade muffins och Amanda hade med sig melon. Förutom en härlig stund fick vi lite solbränna på köpet. Hetsen stiger, det gäller att vara brun på bal och student. På söndag kommer man kunna skåda många solarie och brun utan sol kroppar. Jag stuntar i sånt trams och satsar på äkta vara!







Kommentarer
Postat av: Mika

Åh Matilda! Det ser helt underbart ut. Gud vad jag längtar efter att få träffa er tjejer! <3

2010-06-07 @ 17:34:26
URL: http://thisismika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0