Pengabrorsan


Just nu är det Moneybrother som jag lyssnar på mest. Förutom att killen kan skriva musik har han både röst, utseende och snygg klädstil!

Befinner mig för tillfället i Malmö. Leker lite inredningsarkitet igen. Har sytt kuddar och gardiner, målat ramar och gjort "konstverk". Brorsans lägenhet måste bli lite uppiffad och detta står jag gärna för. Har även hunnit med en runda på stan som resulterade i två par skor. Min "ursäkt" när jag shoppat den senaste tiden är att jag behöver jobbkläder och jobbskor, det känns bäst för samvetet då. Har börjat gilla Malmö mer och mer, helt okej mysig stad och shoppingen är faktikst riktigt bra. Imorgon ska jag springa på stan igen, woho. Mamma sa hemifrån att jag fått min lönelapp och att lönen går in imorgon. Nu ska det shoppas. Näääe ba skoja. Jag har blivit ekonomisk, på riktigt.

Nackdelen med den här lilla trippen är att jag missar Fannys och Ajjes full moon party på Vallen. Hoppas det inte blir för roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0