viktiga saker



Jag blir aldrig sjuk. Minns inte ens när jag hade lite feber senast, det måste ha varit ett år sen minst, eller ännu längre sen. Mitt superimmunförsvar brukar klara sig emot många saker. Som i julas när mamma, pappa, mormor och mina kusiner blev magsjuka, då klarade jag mig. Men nu har något hänt, en jättejobbig förkyldning har tagit sig in i min kropp som gör att jag måste använda ett 10-pack näsdukar i timmen. När man är sjuk får man försöka underhålla sig själv på olika sätt, jag pimpade min kalender med lite snyggt folk.

Kommentarer
Postat av: cess

hahahaha gosshhh. tjejen i vänstra hörnet på nedersta bilden med mörk lockigt hår och jag var på samma fest i helgen. hoho liten värld

2010-03-08 @ 18:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0