Kollo och Adrian Lux

I fredags ordnade jag grillkväll och kombinerad förfest på mitt älskade kollo tillsammans med lite fina tjejer. Kollo svek inte heller denna gången och det blev därför en jätterolig kväll. Trots att vi inte hade något varmvatten eller toalett gick det finfint, att lufta rumpan och kissa i trägården går ju lika bra det. När det började bli lite kyligt tog vi oss innåt för att känna av takterna till lite skivor. Vi dansade sedan vidare in på Söderport. Adrian Lux var grym och mina converse blev bruna, men det gör inget. På Söderport glömde jag helt bort att det fanns något som heter kamera, men såhär såg det i alla fall ut innan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0