Beyond Retro, London

När jag fick bestämma åkte vill till Brick Lane. Jättecoolt område där det kryllade av second hand affärer. Där hade jag lätt kunnat tillbringa en hel dag. Men eftersom det här var en resa med familjen fick jag begränsa mig lite. Medans de drack en kaffe tillbringade jag minste 1,5 timme inne på Beyond Retro. Det var enormt! Röda klänninar för sig, prickiga för sig, blommiga för sig osv. Brick Lane var nog mitt favoritområde i London. Men inte för resten av familjen, de tyckte det luktade illa, och så började pappa och Markus se suddigt av det där kaffet också.




Top Shops rea var också helt okej

Absolut Vintage

De blev lite trötta på allt shoppande.
Nu var det inte så att jag fick bestämma hela tiden, utan vi gjorde annat också. Det visar jag senare.

Kommentarer
Postat av: timofromhell

FIN text, SNYGGA kläder, men framförallt... snygg RUMPA!

2009-07-19 @ 23:53:54
Postat av: Nicole

Är han längst till vänster din pappa? Lärare på funkabo ju ;)

2009-07-25 @ 04:11:15
URL: http://colans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0