Parga


Idag gav Elisabet oss en uppgift till, redovisning på 5 minuter imorgon, visst det är inte jättelängre, men det
var inte precis vad jag behövde nu.
Nästa vecka består av fysikprov, matteprov, kemirapport, läsa en bok i svenskan och skriva om. Hjälp.
Men sen så, sen är det sommarlov. Man säger alltid att man längtar så efter sommarlovet, men ärligt talat,
såhär behövligt har nog aldrig ett sommarlov varit. Det bästa är att jag har så mycket saker att se fram emot.
Nu har jag och Per bokat resa till Parga (grekiska fastlandet) den 8/6. Det ska bli så himla skönt. Var där förra året
och några år innan dess, det är mitt favoritställe, det är jättemysigt och väldigt grekiskt. Om mindre än två veckor
sitter vi där och doppar bröd i tzatziki, mmm. Sen har jag London, Hultsfred, Rassle + massa tid till att göra
precis vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0