emmabodafestivalen i bilder

Det blev lite kort under emmabodafestivalen och eftersom jag är så dålig på att blogga så kan jag ju alltid lägga upp några bilder. Det känns som att det var jättelänge sedan, så därför tänker jag inte skriva något om det. Bra ursäkt.
Jag har i stort sett inte gått ut en enda gång i Kalmar i sommar. Så kul man har på en festival kan Kalmar inte leva upp till på långa vägar. Men jag har fått min dos av festivalliv, musik och fest så att jag överlever hösten.

På dagarna såg det ut såhär:












På kvällerna och nätterna var det mest såhär:



Kommentarer
Postat av: Nicole

tycker du får ladda upp dem på facebook :)

2009-09-18 @ 06:46:32
Postat av: Nicole

Då gör jag det själv, kul o ha kvar :)

2009-10-23 @ 15:20:24
Postat av: Matilda

jag är megaseg, kanske jag tar och laddar upp lite fler på fb någon gång. men bra att du gjorde det :)

2009-10-23 @ 23:25:18
URL: http://matildasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0