28 mil mellan gbg och hultsfred

Nejnejnej, beräknad tid i Hultsfred blir då 22.00 och det betyder att Franz Ferdinand har börjar spela. Jag försöker nu börja acceptera att jag kommer missa stora delar av konserten, om inte hela. Om jag hinner blir det en bonus. Fast ingen kommer ju vilja möta mig eftersom alla kommer vara på konserten. Men jag får ju faktiskt åka till London och det är inte fy skam. Jag har tagit reda på shoppingställen och vart man hittar bra second hand butiker, nu ska jag bara packa också. Imorgon ska jag förberda två olika väskor, packa är bara jobbigt och nu måste jag göra det dubbelt så mycket. Ungefär.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova länge. Har sovit till 8 respektive 6 de senaste dagarna för att jag har haft körlektioner. På lördag ska jag gå upp vid 4. Jag måste ju faktiskt orka med både London och Hultsfred! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0