and my heart beats faster than safe. faster than the train in my mind


Kvällen ska jag spendera framför tv:n, ska kolla på Familjen annorlunda. Det handlar om jättestora familjer som har 8-10 barn. Jag tycker nästan synd om barnen , tänk bara att ha så många syskon. Bara ärva massa kläder och nästan aldrig kunna åka iväg på semester och sånt. Och föräldrarna har knappt tid med sina barn. Det är nog mest jag och Mika som tycker det är bra skulle jag tro.
Sen ska jag hinna med att tillverka lite kläder också!

Kommentarer
Postat av: mika

hahaha! familjen annorlunda ja, vi får ta och diskutera förra avsnittet, tycker du inte det matilda? ;) höhö

2009-03-10 @ 18:51:50
URL: http://matildasalldelesegna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0