man får klaga lite tycker jag


Nu vill skolan att man ska bajsa ur sig arbete efter arbete. Jag har inte skrivit så många arbeten den senaste tiden nämligen. När man precis har lagt ner all sin energi och kreativitet, ja hela sin själ, på projekrapporten är det inte nog. Nä nu ska det helt plötsligt skrivas arbeten i idrott och hälsa B, miljökunskap, biologi, ja till och med i kafélivet ska ett antal saker in. Dessutom håller jag hela tiden på att formuler jobbansökningar på löpande band. Min kreativitet är slut, jag vill inte skriva en enda mening till, men jag måste. Ett kost- och motionsarbete står på tur.

Fast alltså egentligen borde jag inte klaga, jag har det nog slappt. Men frånvaron av arbeten och plugg har gjort mig lat. Lite för lat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0