mina tankar kladdar ner dig, mina händer torkar av


Det gick bra idag när vi visade våra projektarbeten. Fick två förfrågningar om jag kunde sy studentklänningar, om man fick köpa mina kläder och om jag kunde sy upp på beställning. Sen var det en tant som tyckte jag skulle sätta dragkedjan baktill på en av mina kjolar så att det var lättare för killen att dra ner den, knäppistant. Nä men alla var så snälla och det är ju faktiskt roligt att få lite beröm. Och det var kul att se vad alla andra hade gjort dessutom! Sedan fick vi en kokad korv och jag brummade hem.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

På restaurang Zegel vid sjöbefälsskolan:) haha skön tant!

2010-04-27 @ 16:35:31
URL: http://lisseli.blogg.se/
Postat av: cess hehe

men åhhh jag vill se kläderna! :D lägg upp på bloggis :D

2010-04-29 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0