när kommer påskharen, tranan och dom?

Såhär sen min kalender ut. (Bilden alltså)
Den är överfull med massa grejer som ska göras.
Jag längtar bara till det blir lov, då ska jag gör allt utom att plugga.
Efter lovet är det prov/redovisning varje vecka fram till sommarlovet.
Varenda liten vecka.
Därför ska jag njuta av mitt lov så mycket som möjligt.
Jag ska bjuda Amanda, Hanna, Sofie och Mika på middag och pressen är hög.
Hanna snackar om vilken god mat jag kommer bjuda på varje dag.
Sen ska jag vara massa med Per. En resa till Lund är bokad.

När får man påskägg förresten? Jag tror jag kommer få något från Indiska i mitt påskägg för jag råkade
rycka i en Indiskapåse och det var förbjudet. Sen får jag nog lite godis från Ullared också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0