projektarbete

Efter en himla mass om och men har jag fått reda på att vi är lediga imorgon. Eller egentligen ska vi jobba med våra projektarbeten som ska vara klara i april. Alltså ser jag morgondagen som en ledig dag. Som projektarbete ska man göra något man tycker är roligt och eftersom jag tycker det är roligt att sy så tänker jag göra det. Nu är det ju så att jag går natur och man måste relatera till sitt program vilket inte är det lättaste. Efter en promenad med Emma och lite funderande ska jag nog sy "miljövänliga kläder". Kläderna ska bara vara tillverkade av återanvända material. Som med den här klänningen tex. Spetsgardin från kupan, 15 kronor! Hoppas att det är tillräckligt naturigt. Riktigt hur jag ska lägga upp det vet jag inte, men jag kommer nog på det någon dag.




Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

FIN som snus! Älskar idéen med gardinklänningar! Klänningen jag i inlägget med rosetten med blommor på har jag okcså gjort av en gammal gardin!

2009-09-08 @ 14:56:26
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0