TIVOLI




I fredags åkte jag till Per i Lund. I lördags gick vi upp fårhållandevis tidigt och tog tåget över till Köpenhamn. Det är ju faktiskt nära men det har aldrig blivit av att vi åkt innan. På dagen gick vi på Ströget och jag shoppade saker på H&M till ett dyrare danskt pris. Men jag är nöjd ändå, det finns inte här i Kalmar. Sen blev vi blev hungring och gick och åt smörrebröd på ett jättemysigt ställe. När det blev mörkt vandrade vi bort till Tivoli för att gå på julmarknaden. Eller kanske mest för att kolla på alla fina lampor och dekorationer tillsammans med en varm choklad i handen.

Kommentarer
Postat av: Christina P

hejsan! Vilken fin blogg du har! Visst är det fint på tivoli när alla ljusen är tända. Klara, Håkan och jag var där 1:a advent, hur mysigt som helst. Ha det bra:)

2009-12-11 @ 15:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0