fiskarna

Mest handlar det om nöjesliv. Du trivs där det gnistrar och glimmar, på dansgolvet, mitt bland de vackra människorna. På hemmaplan eller på annan ort spelar mindre roll så länge sällskapet är det rätta och det inte saknas glamour. (Veckorevyn)

Där ska jag befinna mig ikväll, bland de vackra människorna på dansgolvet.
Och i helgen ska jag faktiskt festa till det på annan ort (Lund) med det absolut rätta sällskapet!

Äh jag tror inte på sånt där egentligen, det är Amanda som fått mig att börja läsa horoskop tror jag. Så fort tidningen Fredag ligget uppe på köksbordet måste jag direkt bläddra till horoskopet, dålig vana. Och nu kommer jag på att när jag läser, okej bläddrar igenom, Expressen varje dag så läser jag horoskopet.
Ännu värre vana.

Vad vet Heikki Vesa om mitt liv?
Han tycker typ varje dag att jag inte ska spela för att jag har otur i pengar och blablabla. Det har jag inte alls!


För ful för större bild



Kommentarer
Postat av: Kalle

är lund bra? bara varit där en gång, såg inte så mycket av det dock

2009-02-07 @ 15:45:05
URL: http://evliskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0