fredagsplaner

Jag cyklade hem från skolan med tanken att det var torsdag. Jag skulle plugga och sen åka till dansen. Vid köksbordet slog det mig att det bara var tisdag och istället 3 dagar kvar till min 18-årsdag. Fast 3 dagar är inte så länge.
Inför fredagskvällen har vi många roliga planer på gång. Jag kan knappt vänta.
Amanda, Sofie, Elinnor (som också fyller på fredag!), Nicole och Emma kommer hit på lite förfest. Därefter blir det Vallen en stund. Sedan kommer kvällen avslutas på Palace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli skitkul :)

2009-02-26 @ 20:06:53
Postat av: Sofie

opps, postat av mig var det!

2009-02-26 @ 20:07:23
Postat av: Nicole

Känner på mig att det kommer bli askalas ")

2009-02-26 @ 22:22:22
URL: http://colans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0