motsatsen

Sommaren är mycket finare, och mysigare och roligare. Jag har ritat upp ett schema för sommaren, måste bestämma när jag vill jobba och sådär. På pappret ser den jättekort ut, det kändes lite hemskt, fast lovet är ungefär 11 veckor, så det får väl duga. Skolan börjar inte förrän 28 augusti i år (stod det i tidningen) hurra!

Nu har jag laddat med korv och makaroner (fast att jag inte tycker om det så värst mycket egentligen) och en lite vilostund i sängen. Matteboken väntar på mig på köksbordet.


Kommentarer
Postat av: Kalle

längst ner till höger känner jag igen - va också där!

vem tog hit snön? skitväder i den här stan ju!





sv: ja corehouse kräver kårleg. men jag är inte stuident. lätt å fixa sånt kårleg. bara å betla in, vra om du åker tåg med så får man bra rabatt. så man får igen dom 270 kr fort. kåren/corehouse är super. billigt som bara den också!

2009-02-12 @ 20:55:44
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0