1+1 blir 11, du och jag funkar bra, inget stämmer när jag tänker, jag har fel på hjärnan

Igår kväll såg jag på ett program som jag verkligen tyckte om, Popcirkus som spelas in på Debaser Medis med Kristian Luuk och Per Sinding-Larsen som programledare. Gäster var Markus Krunegård och A Camp. Markus spelade tre låtar, varav en ny låt som heter "Fel på hjärnan". Jag älskar den så den tjatar jag ut nu. Jag tjatar alltid ut låtar.

Jag har blivit helt beroende av Markus. Laakso, Hets, Markus Krunegård, Hets, Laakso, Markus Krunegård, Laakso. Fast inte riktigt lika illa som tjejen som fick panik och började hyperventilera när hon såg Johan Palm i Idol, så är det inte riktigt för min del. Kristian Luuk intervjuade nämnligen henne i programmet. Att hon ens ställer upp, det fattar jag inte. Men ännu mindre fattar jag hur en psykolog kan säga att Anna-Lisa är sund. SUND. Fast det kan bero på att psykologen själv hade varit lika dan när hon lyssnade på Duran Duran. Hon hoppades väl att det var ett normalt beteende. En sak som ej får glömmas är att psykologen tidigare hette Kerstin-Märta (!) men bytte till till Rio som är namnet på en Duran Duran låt...

Här kan ni kolla på programmet



Det här fick mig att börja tänka på Emmabodafestivalkonserten med Markus och jag blev helt sjukt sugen på att gå på festival och konsert! Men det finns inget sånt som erbjuds nu, så jag får väl helt enkel vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0