Time to Pretend

Trettondagsafton idag, jaha. Jag har varit med mina päron hela dagen. Det blir lite jobbigt efter ett tag, fast det har varit lite mysigt ändå. Vi har varit på IKEA tillsammans, stan, på Friskis och tränat, ätit middag och jag har till och med kollat på Sing a Long (!) med dom. Tragiskt. Jag är väldigt uttråkad nu och väntar bara på att Sofie ska komma hem till mig. Men hon sitter och äter efterrätt. Jag vill också ha något sånt gott och jag hade faktiskt tänk fixa det men då måste jag ta mig till affären och det är -12 grader ute. Det är inte värt det. Jag fryser till och med inne!  På Youtube spelar jag MGMT (för att Winamp inte vill fungerna), jag har kommit på att dom är bättre än vad jag först trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0