Hultsfred 09

Festivalen började i sorg. Jag missade Franz Ferdninad. Men det vände ganska snabbt eftersom festivalen blev sjukt rolig + att jag fick se så många andra bra band. Männen bjöd på de roligaste och grymmaste konserterna,  Kings Of Leon, The Killers, White Lies, Markus Krunegård, Klaxons och ett galet SMK! Det fina på festivalen stod kvinnorna för, Regina Spektor, Hello Saferide och Anna Ternheim.

Hur det var annars kan man få kolla på här


Ravioli måste jag ha med mig på emmaboda!

Det blev ganska mycket tältfestande på grund av vädret, och på grund av att det är mysigt


Tälthäng med Fanny, Bella och Frida

Fannie och Sophia är nästan lika häftiga som killen där bak


Per och jag


Efter The Killers

Spel i campet




Vi såg Krunegård såklart

och såhär bra var han

Och sist Klaxons som var sjuk grymma, spciellt han till höger. Han den andra var äcklig, och de andra två
la jag inte märke till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0