midsommarfestivalen

Midsommar blev precis så bra som jag hoppats på. Kavalleriet, Kristian
Anttila, Adrian Lux, SMK, Trasig och Dimitry Fyodorov, allt var väldigt
dansigt och ibland ganska galet. Men det här var bara en liten försmak,
snart väntar Hultsfred och sen Emmaboda.
Idag har jag jobbat, det var inte lika roligt, fast helt okej ändå. Jag bakade
72 kärleksmums och 52 bullar. Det är jättemycket folk som är på Krusen
nu eftersom Svensson Svensson snart börjar. Imorgon ska jag gå och
titta på den och det lär nog bli kul. Nu är jag trött och har ont i benen (det är
faktiskt jobbigt att baka!!!) så däför kommer Amanda och Sofie snart, då
ska vi till långviken och ta ett dopp. Ja det lär nog endast bli ett dopp för mig.
Här kommer lite bilder istället








Kommentarer
Postat av: Sigrid

bra att jag ser helt galen ut på bilderna:) men det var roläät

2009-06-25 @ 20:54:58
URL: http://lisseli.blogg.se/
Postat av: Agnes

Badkruka.

2009-06-25 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0