en dröm och en mardröm

På mitt individuella val läser jag Skapa och hantera bilder med datorn. Dom flesta i min grupp verkar väldigt speciella. Idag var vi tvunga att fotografera varandra och jag hade turen att komma med några som verkade lite normalare än dom spciellaste, om ni fattar. Dom var trots allt var ganska trevliga. Här ser ni ett väldigt fint kort en kille tog på mig.
Uppgiften var att man skulle göra en drömbild av sig själv, där man befinner sig i någon annan miljö, kanske inte direkt hur man önskar man såg ut. Sedan skulle man också göra en mardrömbild av sig själv. Min dröm ska ungefär vara att jag vill arbeta med inredning så jag klippte in mig lite fint i ett IKEA rum. De flesta killarna gör bilder där dom står bredvid en häftig bil. Alla har vi ju olika drömmar! Kanske inte just för att det är min högsta dröm, fast det är något jag vill göra i framtiden. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, Matterå

2009-03-17 @ 22:53:12
Postat av: MANGO

fin du är! kul idé det där med drömbild, nått jag ska knåpa på någon tråkig dag! :D



KRAMIS

2009-04-16 @ 08:47:30
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0