onsdag kväll

Kände att jag var tvungen att prova på en onsdagskväll ute.
Det började med lite förfest hemma hos Emma tillsammans med Sofie och Nicole.
Vi var seriösa och hade planerat för fruktsallad och melon. Vid halv 10 tiden tog vi cyklarna in till stan och KM. Där var det himla trevligt. Höjdpunkten var nog nästan natchotallrikarna. Nu var det inte så att jag klämde flera stycken själv, utan vi delade på ett par stycken under kvällen.
Vid halv 1 var det dags att ta cykel hem. Somnade vid 2. Gick upp vid 7.
Det har lett till att jag fått kommentarer som "du ser helt förstörd ut Matilda". Därför ska jag försöka ta igen min nattsömn snart. I helgen väntar massa roliga saker!

Här är lite bilder jag fått av Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0