Överraskningen var spa

I lördags var dagen jag skulle få min överraskningspresent av mamma. Jag hade ingen aning. Eller jo det hade jag, jag hade sagt till henne att jag trodde det var spa, men då fick jag ett tydligt svar att spa var det minsann inte.

Vi åkte iväg i lördags morse, jag visste inte vart vi skulle förrän vi stod på parkeringen utanför spaet i färjestaden. Just färjestaden kanske inte låter så häftigt, men spaet var väldigt fint. Först hängde vi i lokalen som är på bilden här nedan. Badade jacuzzi, badade bastu och badade pool. Mycket bada. Sen läste vi lite tidningar och åt frukt, kopplade av helt enkelt. I presenten ingick också anskiktbehandling och en skitgod lunch.
En mycket bra och behövlig present helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0