jag längtar


Mitt på dagen skulle jag vilja sitta här och lyssna på något litet mysigt band.

Sen vill jag äta thaimat. Det är helt sjukt vad jag är sugen på det. Thaimat
i en låda. Det går inte att få det lika gott hemma.

Framåt eftermiddagen kan man bara chilla lite utanför tältet.

Sen kan festandet börja lite smått

och man behöver inte tänka så mycket på vad man har på sig

Solen skiner och man kan gå och lyssna på musik och dansa

Man kan få autografer nästan vart man vill! Nej men det här får stå för
att jag vill se Kristian Anttila på festivalen.

Framåt kvällningen vill jag sitta och ha lite allsång

För att sedan sjunga sig hes på en konsert.

När det är mörkt vill jag se en häftig konsert där det händer massa saker.

Och så vill jag se ett riktigt grymt band som avslutning på kvällen.

När festivalen inte har mer musik att erbjuda för dagen vill jag dansa vidare
tills jag inte orkar mer.
Sen somnar jag i tältet för att senare vakna upp av musik igen.
Då gör jag allt ett par dagar till. 

Kommentarer
Postat av: cess

åh saknar justice-spelningen<3

2009-03-22 @ 12:49:33
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0