tillbaka


Jag har nog haft så kallad bloggtorka som alla bloggare så fint uttrycker det. Och så har jag inte haft tid heller.

Häromdagen ville Agnes att jag skulle uppdatera eftersom hon längtade himla mycket efter rosetter och
tyger. Så jag tänkte okej då, först kommer några rosetter. Nu har jag tre olika storlekar på spännerna så då
kan jag sy både små och stora rosetter.

Nu hade jag kunnat vara på Siesta. När någon nämnt det har jag blivit skitsugen för att sedan bli tveksam
igen. Aja, nu sitter jag här hemma och det känns faktiskt inte så jättebittert. Jag väntar till Hultsfred. Nu har jag
övertalat mina päron att köra direkt från gbg (när flyget från London landat) till Hultsfred så om allt går som det
ska kommer jag hinna till Franz Ferdinand. Egentligen har det aldrig funnits något annat alternativ, de hade
liksom inget val. Londonresan känns mest som en shoppingresa för mig. Därför måste jag ha stenkoll på alla
bra shoppingställen så jag inte missar något. Jag har redan börjat läsa på. Sen ska vi såklar fira mamma också,
och vara turistiga. Åh jag längtar! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, rosetter är nice! :>

2009-06-22 @ 20:11:48
URL: http://moments.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0