SUNDAY


Jag har försökt lära mig kemi hela kvällen, men det går inge bra. Jag har mest tänkt på kemin hela kvällen, slösat tid på att tänka på den och gjort massa onödiga saker samtidigt. Nu ångrar jag att jag inte gjort något kul istället.
Innan åt jag två korvar, jag gillar inte ens korv. För att stilla min hunger tryckte jag i mig två stycken och efter fick jag en så äcklig korvsmak i munnen och ångra mig när pappa gjorde hamburgare. Vad jag längtar efter festivalmat, jag har längtat efter det i flera månader nu. Nudlar hos thaifolket och natchotallrikar mitt i natten.
Jag ska nog övningsköra en sväng nu. Har körlektion imorgon vid 8.00. Perfekt när jag börjar skolan 12.20!

Kommentarer
Postat av: Per

Festivalmat! Vi ska äta massor festivalmat om mindre än två månader. mmmmmmmmmums

2009-05-17 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0