Julian Casablancas

Jag har under en lång tid lyssnat väldigt mycket på 11th Dimension med Julian Casablancas (sångare i The Strokes). Kanske lite för många gånger, kanske lite för många gånger i rad. Han har bara släppt en singel och det innebär att det är den enda låten på Spotify. Jag brukar ha det instället på repeat och därför har jag råkat spela det ett par gånger extra. Så nu tänker jag därför tipsa om en grym låt innan jag börjar tycka den är dålig. Skivan kommer som tur är i början på november.

Klicka på honom så får ni höra

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!



Tove heter jag och jobbar på Sony Music i Sverige. Ser att du har upprksammat Julian på din blogg, kul!

Som du säkert vet så släpper han albumet nu på onsdag och jag undrar om du skulle vara intresserad av att lotta ut det på din blogg?

skicka i så fall ett mail tillbaka till mig om du är intressrad.



hälsningar,

Tove

2009-11-02 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0