äppelmarängkaka och fest på gh4

I helgen var jag hos min pojke i Lund. Där lagar han god mat åt mig och serverar frukost när jag tillslut orkat pallra mig upp ur sängen. Vi går på stan och han får stå ut med att jag vill kolla på Panduro där jag köper lite pysselsaker. Han tar med mig på finsittning med studentkorriodoren och andra festligheter får jag också vara med om. Jag får somna i hans famn, men det bästa är nog ändå att jag bara får vara tillsammans med honom hela helgen. Och idag har vi varit tillsammans i 10 hela månader!


Vi köpte en finfin kaka som var jättegod!




Mellanfest i Pers lägenhet efter middagen

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej Matilda! Din helg lät ju helt underbar! Stort grattis till era 10 månader ihop! Jag är så glad för din skull. De 10 månaderna har verkligen gått riktigt fort! Hur är allt annars med dig där hemma? Saknar dig, puss <3

2009-10-08 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0