måndag


Och så var det måndag igen. Stockholmshelgen var ganska hektisk, men rolig. Vi hade lånat en lägenhet vid Hötorget ungefär, så nära till shoppingen var det minsann. I lördags var vi på stan mellan 10-19, enda avbrottet var en kaffe och macka mitt på dagen. Efter allt spring i affärerna var mina conversefötter ömma och hela jag var trött. Men det var det värt, jag fick med mig några fina saker hem!

Då jag har fått besök av min man idag bestämde vi oss för en gemesam springrunda på Stensö. För att jag inte skulle känna mig alltför underlägsen fick Per springa i 20 minuter innan han hämtade upp mig. Det gick väl helt okej då. Annars har jag mest fått stå ut med hockeyskrik och oväsen, nänä igen mysig kväll här inte. Jag lider rent ut sagt. Har flytt upp till Top Model och Svenska Hollywoodfruar ett antal gånger. Allt annat blir bra i sådana här lägen. Nu blir det dessutom förlängning, jag dör.

Nu flyr jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0