tror man tillräckligt blir det verkligt tillslut


Jag har börjar lyssna massa på Markus Krunegård, mer än vanligt alltså. Kanske för att det är vår och att det är just på våren hans musik passar bäst. Och på sommaren också såklart. Han är sommar och festival för mig. Per försöker lura mig att han är i ett stadigt förhållande men det tror jag inte på. Han är bara avundssjuk eller något i den stilen. På fredag spelar han i Lund men eftersom det är högskoleprovet på lördag (hurra!) måste jag vara hemma. Per ska gå och lyssna på honom, det slår mig då vad orättvis världen ibland är. Jag gillar ju honom 10 gånger mer. Minst.


Foto: Rockfoto

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh, stackare! men det går fler tåg :D



lycka till på högskoleprovet!

2010-04-06 @ 17:41:08
URL: http://madddelen.blogg.se/
Postat av: esmeralda

Tack! Ska kolla efter den, kram kram

2010-04-11 @ 01:42:14
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0