gbg






Släpade med mig min systemkamera i helgen. Tog upp den vid ett tillfälle och knäppte några bilder. Glömde ta fram den när vi gjorde egen pizza med mozzarella, pesto och lufttorkad skinka, när vi gick längs avenyn, när vi drömde oss bort i dyra möbel och klädaffärer, när vi åt söndasfrukost med nybakade frallor, när vi upptäckte nya små gator och gränder, hittade mysiga caféer och bara mös på goda matställen. Vi spenderade också ganska mycket tid i Amandas lägenhet som är helt underbar. Den är vit med stora fönster mot innergården, den har hög takhöjd och fina trägolv. Där skulle jag kunna tänka mig att bo.

Kommentarer
Postat av: elin

åh herre vilka snygga skor, var kommer de ifrån?

2010-09-05 @ 23:42:59
URL: http://elska.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0