alla hjärtans dag



-När jag ser dig känns det som jag har druckit en hel powerade (ni vet den där energidrycken)

Detta är det bara min kära vän Sofie som skriver i sina kärleksfulla kort till sin pojkvän. Nu ändrade hon det visserligen i sista sekunden till något mer romatiskt, men ändå. Typiskt henne.

På tal om alla hjärtans dag tycker jag det är en överskattad dag. Man kan visa att man älskar varandra vilken dag som helst, eller varje dag. Det är bättre. Dock skadade det ju inte att jag har fått spendera morgonen och dagen med min älskling.





Kommentarer
Postat av: Karin Almis

HAHAHAHAH, det är så typiskt sofie att det finns inte! :D

2010-02-14 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0