lyssnar mest på dom nu


Bara för att jag inte bloggar betyder det inte att jag inte gör något. Just nu är det matteboken som styr mitt liv. Imorgon är det slutprov i matte E, inte kul, men skönt när det är över.

Annars funderar jag mycket. Det mesta handlar om jobb och hösten. Sofie och jag planerar att åka iväg några månader för att se Thailand, Australien, Nya Zeeland, Fiji, USA och lite andra ställen. Då gäller det att ha mycket cash, det ska vi fixa. Visserligen är det ett helt år kvar, men det krävs lite planering för att spara ihop så mycket pengar. Har redan börjar mitt nya sparsamma liv och känner mig lite stolt. Egentligen borde jag inte det, så som jag lever nu är nog ganska normalt. Men innan slösade jag nog kanske lite väl mycket pengar. Jaja inget mer om det nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0